Brev:
Peanutbutter til små børn
27. maj 2023
Alder:
8 mdr.
Peanutbutter til små børn
Hej Helen
Tusind tak for dig og din brevkasse! Det er rigtig dejligt at kunne skrive til dig og altid vide, at der er et brugbart svar på vej :)
I dag bare et kort spørgsmål: Må min datter på 8 måneder få peanutbutter? Jeg tænker også på allergi?
Tak for svar fra:)
Matilde